کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید

کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید


اگر قرار باشد کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید، چقدر سرمایه در نظر می گیرید؟ دوست دارید از چه عناصری استفاده کنید و سطح طراحی که مدنظر شما است بر چه اساسی در نظر گرفته می شود؟

استراتژی متحول کردن کسب و کار ها با طراحی جدید چیست؟

نظر ما این است، کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید اما از روش درست! یک سری استراتژی های متحول سازی کسب و کار به واسطه ظاهر سازی دیده می شود که در واقع خط ذهن مشتری را می خواند.

بگذارید کمی ساده تر صحبت کنیم. فرض کنید دوست دارید کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید اما نمی دانید چه کنید! اینکه یک طرح از گوگل دانلود کنید و به طراح بدهید تا اجرا کند اصلاً انتخاب جالبی نیست بنابراین بسیار مهم است که بدانید طرح شما باید خاص خودتان باشد و استراتژی تحویل کسب و کار با طراحی جدید دقیقاً در همین بخش قرار دارد.

شما می توانید کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید، اگر ایده نو داشته باشید. ایده نو یعنی ایده ای که تکرار نشده است و سطح روتینی برای آن دیده نمی شود و همین تازگی سبب می شود کار شما سمت و سوی دیگری داشته باشید.

استراتژی که در راستای طراحی برای کسب و کار بهتر دیده می شود دو بخش اصلی دارد!

بخش اول مربوط به پایه طرح است و اگر خشت اول معمار کج بگذارد تا ثریا دیوار کج است! در این روش قرار است در ابتدا موقعیت کسب و کار شما سنجیده شود و پایه طرحی که برای کسب و کار بررسی می شود متفاوت از بخش دیگر باشد.

 

استراتژی متحول کردن کسب و کار ها با طراحی جدید چیست؟

استراتژی متحول کردن کسب و کار ها با طراحی جدید چیست؟

بیشتر بخوانیم : یخچال صنعتی

متحول کردن کسب و کار با استفاده از طراحی جدید چگونه صورت می گیرد ؟

اگر قرار است کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید باید راه و رسمش را بلد باشید! طراحی که برای کسب و کار خود در نظر میگیرید باید ساده اما جذاب باشد بنابراین استفاده از ایده های عجیب و غریب برای کسب و کار فقط به منظور ایجاد یک تغییر خوب نمی تواند چندان جالب به نظر برسد.

اینطور که مشخص است بسیاری از کسب و کارها هستند که موقعیت اجرای خوبی دارند. مثلاً نیاز است طرحی که اجرا می شود برای هر 4 فصل سال مورد شبیه سازی قرار بگیرد و متوجه شویم که ایده انتخاب شده انعطاف پذیری بالایی دارد.

از سوی دیگر طراحی باید بستر سازی داشته باشد تا در صورت کم و زیاد شدن اجناس فروشگاه بتوان سازگاری لازم را ایجاد کرد البته این کار توسط بهترین طراحان به سادگی صورت می گیرد.

المان های اضافی مغازه اگر جنبه جذابی ندارند باید حذف شوند معمولاً حذف کردن یک عنصر برای هر طراحی دشوار است و به نوعی عجیب خواهد بود اما اگر می خواهید کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید باید اهل ریسک باشید.

مسیر به این شکل است که محیط کار از نظر ساعت کاری سنجیده می شود، شغل هایی که در تایم شب بیشترین مشتری را دارند باید از ابزارهای طراحی در شب استفاده کنند تا جذب مشتری بهتر صورت بگیرد.

شغل هایی که حساسیت کاری بالایی دارند مثلاً طلافروشی ها و صرافی ها، نیاز به امنیت در هر بخش از طرح دارند و ایجاد امنیت طراحی خود یکی از موارد پر اهمیت محسوب می شود.

 

انواع طراحی جدید برای متحول کردن کسب و کار ها

انواع طراحی جدید برای متحول کردن کسب و کار ها

بیشتر بخوانیم : یخچال ویترینی

انواع طراحی جدید برای متحول کردن کسب و کار ها

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با طراحی جدید متحول کنید، باید از طرح های ترکیبی استفاده کنید و تعصبی روی یک طرح خاص نداشته باشید. اینکه فقط قرار باشد به واسطه نورپردازی خاص کسب و کار خود را رونق دهید عجیب است! نورپردازی باید با سطح چیدمان سازگار باشد، می بایست موقعیت اجرا بررسی شود و هر عنصر در بخش مخصوص خود قرار بگیرد.

کسب و کارهایی که سطح پیشرفته تری دارند باید زیرسازی نور را گزینه ای اصلی در نظر داشته باشند. یک موضوع مهم اینکه سطح تحول در دنیای کسب و کار بسیار مهم است.

اینکه یک بخش از فروشگاه با تغییر 100 درصدی همراه باشد خود بخشی از فنون طراحی است. شما می توانید کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید و از مزایای فروش بیشتر و سوددهی عالی نیز استفاده کنید. این موقعیت در سطح گسترده ارزیابی می شود و شاخص گذاری های مخصوص به خود را دارد.

روش های طراحی جدید برای متحول کردن کسب و کارها وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید برند مخصوص خود را داشته باشید. روش های طراحی برای ایجاد در کسب و کار به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

دسته اول :

مخصوص فروشگاه های پر مشتری است که سود کمتری دارند، در این فروشگاه ها طراحی که صورت می گیرد باید ساده باشد، هرچه سطح پیچیده تری انجام شود از آنجایی که موقعیت فروشگاه همیشه شلوغ است ایجا المان های پر زرق و برق مشتری را فراری می دهد، ایجاد حس آرامش در این مدل از فروشگاه ها بسیار مهم است.

دسته دوم :

مخصوص فروشگاه هایی است که در مناطق بالاشهر هستند و معمولاً مشتریان خاص خود را دارند. این فروشگاه ها اغلب باید از جدیدترین عناصر معماری روز دنیا برای زیباسازی استفاده کنند هرچه موقعیت فروشگاهی سنجیده تر باشد می توان فروش را بیشتر در نظر داشت.

دسته سوم :

مربوط به فروشگاه های نوپا است، یعنی ایده فروش محصول و نوع و کیفیت محصول عالی است اما به طور کلی موقعیتی برای فروشگاه تعیین شده است که به جذب مشتری منجر نمی شود.

در چنین شرایطی نیاز است بهترین طراحی برای ویترین در نظر گرفته شود تا مشتری بداند که فروشگاه چه هدفی را دنبال می کند. هرچه هدف اصلی فروشگاه در ویترین مشخص تر باشد، مشتری تکلیف خود را روشن تر می داند.

نکته پایانی

اگر قصد دارید کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید، سه نکته را از یاد نبرید. طرح باید به روز باشد حتی طرح های سنتی باید با عناصر جدید اجرا شوند.

سلیقه مخاطب برای مدنظر قرار بگیرد استفاده از طرح های سنتی در محیط های فوق لاکچری معمولاً طراحی معکوس است و ریسک بالایی دارد.
هر آنچه طراح می گوید نیاز به بررسی دارد و باید موقعیت فروشگاه شما تعیین شود.

 

استراتژی متحول کردن کسب و کار ها با طراحی جدید چیست؟

شما می توانید کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید، اگر ایده نو داشته باشید. ایده نو یعنی ایده ای که تکرار نشده است و سطح روتینی برای آن دیده نمی شود و همین تازگی سبب می شود کار شما سمت و سوی دیگری داشته باشید…

لطفا به اين مطلب امتياز دهيد

متحول کردن کسب و کار با استفاده از طراحی جدید چگونه صورت می گیرد ؟

اگر قرار است کسب و کار خود با طراحی جدید متحول کنید باید راه و رسمش را بلد باشید! طراحی که برای کسب و کار خود در نظر میگیرید باید ساده اما جذاب باشد بنابراین استفاده از ایده های عجیب و غریب برای کسب و کار فقط به منظور ایجاد یک تغییر خوب نمی تواند چندان جالب به نظر برسد…

لطفا به اين مطلب امتياز دهيد

انواع طراحی جدید برای متحول کردن کسب و کار ها به چه صورت هستند ؟

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با طراحی جدید متحول کنید، باید از طرح های ترکیبی استفاده کنید و تعصبی روی یک طرح خاص نداشته باشید. اینکه فقط قرار باشد به واسطه نورپردازی خاص کسب و کار خود را رونق دهید عجیب است! نورپردازی باید با سطح چیدمان سازگار باشد، می بایست موقعیت اجرا بررسی شود و هر عنصر در بخش مخصوص خود قرار بگیرد…

لطفا به اين مطلب امتياز دهيد

لطفا به اين مطلب امتياز دهيد

طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *