logor3

logol2

 تاسیس سوپر مارکت                               

 

سوپرمارکت03            سوپرمارکت02 

 

برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق به چند عامل نیاز مندیم.

مکان مناسب

1)  استفاده از رنگ ها ی شاداب تراکت های تبلیغاتی جذاب شرکت ها

2)  حسن برخورد با مشتری

3)  چیدمان زیبای محصولات در قفسه و یخچالهای فروشگاهی

4)  فراوانی محصول

5)  اتیکت گذاری

6)  جدا سازی محصولات مواد غذایی از غیر آن

7)  تمیزی داخل مغازه و خارج آن

9  ) استفاده از ترازوی الکترونیکی جدید

10) داشتن تلویزیون در مغازه

11) استفاده از تجهیزات فروشگاهی زیبا و به روز مانند یخچال و فریزر فروشگاهی، قفسه بندی فلزی، دکوراسیون فروشگاه و ...

12) بازاریابی محصولات جهت خرید و فروش بنا به نیازهای حداکثر مراجعان

13) قیمت مناسب محصولات

14) نام مغازه

15) نورپردازی مناسب در مغازه

      مکان مناسب:

الف) جهت ایجاد یک سوپر مارکت موفق به مکانی نیازمندیم که در ابتدا در منطقه شلوغ و پر رفت وامد باشد تا بتوان با داشتن حداکثری مشتری به فروش حداکثری پرداخت.

ب)به طور کلی باید جایی را انتخاب کرد که از نظر هزینه کرایه به صرفه باشد بهتر است مغازه در خیابان اصلی قرار گیرد.

ج)اندازه مغازه نیز با توجه به کاربری آن مهم می باشد.

  استفاده از رنگ ها ی شاداب تراکت های تبلیغاتی جذاب شرکت ها:

بعضی شرکت ها در هنگام خرید محصولات انها تراکت ها و پوستر های زیبایی را به عنوان اشانتیون به مغازه داران تحویل میدهند حال مغازه دار با چسباندن و قرار دادن این پوستر های زیبا و رنگانگ در محل های مناسب و قابل دید مشتریان در جهت کسب هر چه بیشتری مشتری اقدام نماید.

حسن برخورد بامشتری:

برای بهتر شدن رونق بازار و دست گیری منطقه فروش میبایست با مشتریان هر چه بیشتر و بهتر صحبت کرد و با آنان با احترام و ادب برخورد کرد و در صورت سؤال مشتری با او به حسن برخورد و پاسخ داد.

چیدمان زیبایی محصولات:

برای جذب بهتری مشتری و آسان یافتن محصولات مشتری همچنین و دید بهتر صاحب مغازه نسبت به کالاهایی که مشتری بر میدارد و نوع زیبا یی وتنوع رنگ (رنگ های پرانرژی و متناقض نما و در کنار هم) اقدام به چیدمان محصولات نماید .

اتیکت گذاری:

برای اینکه مشتری انتخاب بهتری داشته باشد بهتر است برای قفسه هر محصول اتکت قیمت گذاشته شود.

جاسازی محصولات موادغذایی ازغیر آن:

برای آنکه مشتری درست سراغ محصولات برود بهتراست محصولات مواد غذایی از محصولات دیگر مانند محصولات بهداشتی جدا شود.

فراوانی محصول(کالای مختلف):

برای بازده بیشتر مغازه بهتراست که ازتکفروشی محصول جلوگیری کرد و با آوردن محصولات مختلف چشم مشتری را پر نشان داد تا با آمدن مشتری چند نوع محصول فروخته شود.

تمییزی داخل وخارج مغازه:

برای شیک جلوه دادن محیط میبایست داخل و خارج مغازه را هر روز چند بار شسته و تی کشید تا مشتری ازمغازه کسب رضایت کند.

داشتن تلویزیون درون مغازه :

برای جذب مشتری داخل مغازه بهترین کار گذاشتن یک تلویزیون است زیرا مشتریان عبوری درهنگام شروع فیلم به داخل مغازه سرک میکشند.

استفاذه از ترازوی الکترونیکی جدید:

برای اطمینان بخشی به مشتریان خوب است از ترازوی الکترونیکی جدید استفاده شود.

استفاده از یخچال های زیبا وبه روز:

یخچالهای زیبا و مدرن با مصرف انرژی پایین بهترین راه درصرفه جویی انرژی است که در دوردست میتواند مخارج اولیه خود را تامین کند.

بازاریابی محصولات جهت خرید و فروش بنا به نیازهای حداکثری مراجعان:

یک فروشنده خوب محصولاتی را بیشتر عرضه میکند که اغلب مشتریان به طور کلی به آن نیازروزمره دارند.

مناسب دادن قیمت محصولات:

اگر قیمت محصولات نسبتا" مناسب باشد مشتریان دائمی به راحتی  برای خرید به مغازه می آیند.

نام مغازه:

بهتر است نام مغزه یک اسم شیک داشته باشد و قبل از آن از کلمه سوپر مارکت استفاده شده باشد.

نور مناسب:

برای بهتر شدن عرضه می بایست از نور مناسب با لامپ های کم مصرف استفاده شود.

 

 

تعهدات ما

ستون اصلی در ساز و کار کیفی مجموعه آرلو تمرکز بر خواسته ها و رضایت مشتریان است. از این رو یکی از مهمترین اهداف ما در این مجموعه تاکید بر رضایتمندی مشتری و بهبود روز افزون محصولات و خدمات است که با ادامه این روند امیدواریم آرمان های این گروه که همانا پیشتازی در حوزه طراحی و تجهیز فضاهاست تحقق یابد.

گروه طراحی دکوراسیون دکوتکdecotechcologoگروه صنعتی ®Bonfrigologo Bonfrigo

آرلو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

socialgoogle sociallinked socialfb Pinterest icon 32 socialinsta

تماس با ما

تلفن:           44362144-021

فکس:         42694802-021

اس ام اس:  ۴۴۳۵۰۸۲۳-021

ایمیل : info [at] arlo [dot] ir