logor3

logol2



News 1

زمانی وقتی وارد سوپرمارکت می‌شدید، باید مدتی صبر می‌کردید تا فروشنده از پشت پیشخوان برای شما محصول مورد‌نظرتان را بیاورد و شما هم بدون هیچ انتخابی محصول را می‌خریدید، اما درحال‌حاضر فضای داخلی سوپرمارکت‌ها مدرن شده است و با قفسه‌بندی‌های خاص و در برخی موارد زیبا، مشتری به راحتی می‌تواند در فروشگاه‌ گشت بزند و محصول مورد‌نظر خود را انتخاب کند و حتی درمورد محصولات دیگر هم اطلاعاتی را به‌دست آورد. مدرن شدن فضای داخلی سوپرمارکت‌ها فرصت مناسبی را نیز برای تبلیغات شرکت‌ها فراهم کرده است. وقتی به سوپرمارکت مراجعه می‌کنید، متوجه می‌شوید شرکت‌ها از هر مکانی برای تبلیغات استفاده کرده‌اند؛ از فضای بیرونی مغازه گرفته تا قسمت‌های مختلف قفسه‌ها و حتی پیراهن فروشنده؛ همه و همه به رسانه‌ای برای تبلیغ محصولات شرکت‌ها تبدیل شده است. سوپرمارکت‌ها حالا دیگر رسانه‌هایی بزرگ و تاثیرگذار هستند که موفق بودن یا نبودن یک محصول را تعیین می‌کنند. در این میان مدیر باهوش کسی است که از این رسانه بهتر از دیگر رقبا استفاده می‌کند.

تعهدات ما

ستون اصلی در ساز و کار کیفی مجموعه آرلو تمرکز بر خواسته ها و رضایت مشتریان است. از این رو یکی از مهمترین اهداف ما در این مجموعه تاکید بر رضایتمندی مشتری و بهبود روز افزون محصولات و خدمات است که با ادامه این روند امیدواریم آرمان های این گروه که همانا پیشتازی در حوزه طراحی و تجهیز فضاهاست تحقق یابد.

گروه طراحی دکوراسیون دکوتکdecotechcologoگروه صنعتی ®Bonfrigologo Bonfrigo

آرلو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

socialgoogle sociallinked socialfb Pinterest icon 32 socialinsta

تماس با ما

تلفن:           44362144-021

فکس:         42694802-021

اس ام اس:  ۴۴۳۵۰۸۲۳-021

ایمیل : info [at] arlo [dot] ir