یخچال ایستاده روباز
_

یخچال ایستاده روباز فروشگاهی

_

یخچال ایستاده روباز فروشگاهی محصولی مناسب جهت عرضه انواع محصولات نوشیدنی، لبنیات، انواع پروتئین، سوسیس و کالباس، میوه و سبزیجات تازه می باشد.این محصول را می توان در فضاهای تجاری چون انواع سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه مواد غذایی استفاده نمود.

یخچال ایستاده روباز پرده هوا فروشگاهی-یخچال روباز

ویژگیهای محصول:

  • سیستم برودتی موتورخانه مرکزی
  • سیستم سرمایش به صورت چرخشی
  • جنس بدنه از فوم پلی اورتان
  • سیستم دیفراست با قابلیت برنامه ریزی
  • دارای پرده شب برای صرفه جویی در انرژی
  • ضربه گیر از جنس پلاستیک فشرده
  • سیستم چرخش سرمای یکسان در طبقات
  • طبقات با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • قابل تولید در انواع رنگها
ابعاد (سانتیمتر )  محدوده دما(c)  حجم داخلی(متر مکعب)  ولتاژ(ولت)  وزن(کیلوگرم)
 طول  عرض  ارتفاع        
 250  98  220  0-2  2/95  380  325
 375  98  220  0-2  4/41  380  460
یخچال فروشگاهی
_

یخچال فروشگاهی

_

یخچال فروشگاهی؛ اولویت هایپر مارکت های نسل جدید

اولین ابزار و ملزوماتی که برای سوپر مارکت ها و فروشگاهها و هایپر مارکتها خریداری می شود انواع مختلفی از یخچال فروشگاهی است. کاربرد این یخچال ها در فروشگاههای مواد غذایی و سوپر مارکتها به دلیل فروش مواد خراب شدنی کاملا ضروری است و یخچال های معمولی این قابلیت را ندارند.سوپر مارکت ها و فروشگاههای مواد غذایی به دلیل اینکه خوراکی هایی مانند لبنیات و مواد پروتئینی را نگهداری می کنند که در دمای محیط و گرما به سرعت فاسد می شوند باید از سیستم های حرفه ای برای حفظ مواد غذایی استفاده کنند. قطعا همه شما انواع متفاوتی از یخچالهای ویترینی و ایستاده و یخچال هایی که ازتکنولوژی پرده هوا بهره می برند را در فروشگاههای مواد غذایی مشاهده کرده اید.

فروشگاهای عرضه خوار و بار تنها با کمک استند و قفسه بندی کامل نمی شوند و باید از یخچالهای صنعتی و فروشگاهی که از فاسد شدن مواد غذایی پیشگیری می کند و تازگی و کیفیت آنها را حفظ می کند استفاده کنند.در فروشگاههای مواد غذایی و حتی در سوپر مارکت های محلی که از یخچال فروشگاهی بهره می برند، اولین مسئله مهم این است که یخچالها در محلی قرار گیرد که زاویه دید کافی داشته باشد و دسترسی مشتریان به کالای درون یخچال به راحتی انجام شود.این یخچال ها از این لحاظ که رنگ و لعابی زیبا دارند و داخل آنها نور پردازی های خاصی با رنگهای متفاوت به کار رفته است نقش بسیار مهمی در بازاریابی و افزایش فروش دارد.

"<yoastmark

بیشتر بخوانیم : یخچال ویترینی

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی امروزه در دو مدل موتور مرکزی و موتور سرخود در بازار دیده می شود. برای سوپر مارکت های بزرگ و هایپر مارکت هایی که تنوع کالایی بسیار زیادی دارند و گردش کالا در آنها زیاد است بهتر است از یخچالهای موتور مرکزی استفاده شود. این نوع یخچال ها قابلیت اتصال چند کابین را به طور موازی فراهم می کنند و سیستم برودتی از طریق تبرید مرکزی ایجاد می شود.

به دلیل اینکه خدمات هایپر مارکتها به صورت سلف سرویسی است باید از یخچالهای بدون در یا یخچالهای معروف به تکنولوژی پرده هوا استفاده شود تا نیازی به باز و بسته شدن در توسط مشتری نباشد.از سوی دیگر فروشگاههای محلی که ابعاد کوچکتری دارند و تعداد محدودی یخچال در آن جای می گیرد می توانند از یخچال های موتور سرخود به استفاده کنند که سیستم تبریدی آنها فضای جداگانه ای ندارد و موتور یخچال در فضای داخل خود یخچال تعبیه شده است.

برای خرید لوازم و تجهیزات فروشگاهی باید آگاهی کاملی از انواع برندها، میزان قدرت آنها و خدمات پس از فروش آن داشته باشید. این مسئله در مورد یخچال فریزرهای فروشگاهی به دلیل اینکه قیمت های بالاتری دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند. سیستم الکترونیکی و موتورهای یخچال فروشگاهی انواع گوناگونی دارد که باید با صرف وقت و به کار گیری افراد متخصص خرید مناسبی انجام دهید.

View this post on Instagram

A post shared by Arlo Group (@arlogroup)

 

چیدمان یخچال فروشگاهی

نحوه چینش و چیدمان یخچال فروشگاهی به دو قسمت اصلی تقسیم بندی می شود: نحوه چیدمان یخچال فروشگاهی در محیط فروشگاه و نحوه چیدمان اجناس داخل یخچال فروشگاهی.

• چیدمان یخچال فروشگاهی در محیط فروشگاه: در طراحی دکوراسیون و نحوه چینش وسایل موجود در یک فروشگاه، نحوه چیدمان یخچال فروشگاهی و محل قرارگیری آن در محیط فروشگاه بسیار حایز اهمیت است. محل قرارگیری یخچال فروشگاهی باید به گونه باشد که بتوان بیشترین بهره را از فضای فروشگاه برد. به علاوه، نحوه چیدمان یخچال فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب کند. استفاده از نورپردازی مناسب و برچسب های جذاب می تواند کمک شایانی به جذب مشتریان بکند.

• چیدمان اجناس داخل یخچال فروشگاهی: نحوه چینش اجناس در داخل یخچال فروشگاهی بسیار مهم است، به گونه ای که گاها مشتریان بدلیل چیدمان غلط اجناس داخل یخچال، نمی توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین، چینش درست و اصولی اجناس در داخل یخچال فروشگاهی باید به گونه ای باشد که اقلامی که بیشتر طرفدار دارند در دید بهتری باشند، و به صورت برعکس، اجناسی که کمتر مصرف می شوند، در قسمت های پشتی یا پایینی یخچال قرار گیرند.

خرید یخچال فروشگاهی

خرید یخچال فروشگاهی یکی از چالش هایی است که افراد در بدو شروع کسب و کار خود به عنوان فروشگاه مواد غذایی با آن روبرو هستند. جهت انتخاب هرچه بهتر یخچال مناسب برای یک فروشگاه فاکتورهای مختلفی باید بررسی شوند. بنابراین در خرید یخچال فروشگاهی باید به نکات زیر توجه داشت:

• مقدار بودجه در دست: اولین و مهمترین پارامتر در خرید یخچال فروشگاهی، مقدار بودجه در دست صاحب فروشگاه می باشد. به عبارت دیگر، باید به این نکته توجه کند که به گونه ای خرید خود را انجام دهد که برای تکمیل دیگر قسمت های فروشگاه به مشکل نخورد.

• تطابق با دکوراسیون فروشگاه: یکی دیگر از نکته های حایز اهمیت در خرید یخچال فروشگاهی، توجه به تطابق داشتن یخچال فروشگاهی با دکوراسیون فروشگاه است. به عبارت دیگر، یخچال فروشگاهی باید بیشترین شباهت را با دکوراسیون فروشگاه داشته باشد، زیرا این امر منجر به زیبایی فروشگاه و در نتیجه جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

• انتخاب بهترین و با کیفیت ترین یخچال فروشگاهی: نکته پایانی در خرید یخچال فروشگاهی، انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع از یخچال است. فروشگاه داران باید به این نکته توجه داشته باشند که با خرید یک یخچال بهینه به نحوی می توانند حفظ سرمایه داشته باشند. به عبارت دیگر، خرید یخچال فروشگاهی بدون کیفیت می تواند منجر به تعمیرهای مکرر و در نهایت تعویض یخچال شود، که به خودی خود یک هدر رفت سرمایه قلمداد می شود.

یخچال فروشگاهی سوپرمارکت

یخچال فروشگاهی از مهمترین اقلام موجود در یک سوپرمارکت است. تازه بودن و فاسد نشدن مواد غذایی موجود در سوپرمارکت کاملا به نوع و کیفیت یخچال فروشگاهی سوپرمارکت وابسته است. معمولا در یک سوپرمارکت دو نوع عمده از یخچال فروشگاهی استفاده می شوند که عبارتند از:

• یخچال فروشگاهی ایستاده: این نوع از یخچال فروشگاهی برای نگهداری انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز، لبنیات و مواد پروتئینی مانند سوسیس و کالباس استفاده می شود.

• یخچال فروشگاهی خوابیده (فریزر): این نوع از یخچال فروشگاهی موجود در سوپرمارکت ها برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی و نیازمند به حفظ در دمای پایین مانند بستنی، گوشت بسته بندی، انواع ناگت ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ایستاده
_

یخچال ایستاده

_

یخچال ایستاده چیست

یخچال ایستاده یکی از ضروری ترین اقلام مورد استفاده در ویترین و دکوراسیون سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی می باشد. این نوع خاص از یخچال امروزه در طرح ها و سایزهای مختلف برای کاربردهای متنوع تولید و استفاده می شوند. یخچال ایستاده بدلیل حجم فضای داخلی بالا، این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است که بتوانند اقلام متنوع و فراوانی را در فروشگاه های خود عرضه کنند.

همچنین، بدلیل طراحی زیبای این نوع از یخچال ها، فروشگاه ها می توانند فضای زیبا، مدرن و منظمی را ایجاد کنند. بدلیل نورپردازی موجود در جدیدترین مدل های این نوع از یخچال های ایستاده فروشگاهی، خریداران به راحتی جذب این قسمت از فروشگاه شده و می توانند به راحتی اجناس مورد نیاز خود را انتخاب کنند. این امر می تواند به فروش بیشتر مغازه و فروشگاه نیز کمک شایانی بکند.

به علاوه، بهینه بودن این یخچال ها در مصرف انرژی و برق، این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است که بتوانند با هزینه کمتری امور خود را مدیریت کنند. استفاده از تکنولوژی های نوین در ساخت یخچال ها، مانند بدون برفک بودن و تهویه مناسب، منجر به تولید جدیدترین یخچال های ایستاده فروشگاهی شده است. از ویژگی های مهم یخچال ایستاده می توان به مصرف برق کم، وجود ترموستات تنظیم دما، وجود محافظ درب شیشه ای (به راحتی اجناس قابل دیدن هستند) و نورپردازی فوق العاده زیبای آن ها اشاره کرد.

قابلیت ها و مزایای یخچال ایستاده

در سوپر مارکت های بزرگ و هایپر مارکت های نسل جدید وجود یخچال های ایستاده برای نگهداری از فست فودها، مواد لبنی،پروتئین ها و انواع آبمیوه بسیار پرکاربرد و ضروری است. یخچال ایستاده جایگزین یخچال های سنتی و قدیمی شده است که مشکلات فراوانی داشتند و امروزه با تکنولوژی های جدید مرتفع شده است.

همان گونه که از نامش پیداست یخچال ایستاده فروشگاهی نوعی یخچال عمودی است که برای نگهداری مواد غذایی، بهداشتی و دارویی، گوشت و….استفاده می شود. این یخچالها در طول روز به طور مداوم و بی وقفه کار می کنند بنابراین در مقایسه با یخچال خانگی باید توان و قدرت بیشتری برای ایجاد سرمایش داشته باشند و دوام آنها هم بالاتر باشد.
دمای داخلی این سبک از یخچال ها بین 2/2 تا 5/4 درجه سانتی گراد است و این دمای مشخص برای تازه و سالم نگه داشتن و در عین حال جلوگیری از یخ زدن مواد داخل یخچال کاملا ایده آل است. این نوع یخچالها توان تحمل وزنی از اجناس معادل 272 کیلوگرم بر فوت مربع دارند. به طور معمول یخچالهای ایستاده صنعتی، برای مصارف تجاری و صنعتی در ابعاد بزرگ ساخته می شوند.

برای اینکه نقل و انتقال این یخچالها با سهولت انجام شود در بخش زیرین آن چرخ های ترمز داری تعبیه شده است و با استفاده از این قابلیت می توان به سادگی محل استقرار یخچال را در فروشگاه تنظیم کرد.برای خرید یخچال ایستاده باید موارد زیادی را با دقت بررسی کنید اما یکی از مهم ترین آنها این است که برای ایجاد فضای ایزوله و پیشگیری از اتلاف انرژی در یخچال ایستاده به جنس و نوع عایق کاری آن توجه کنید.

 

یخچال ایستاده

یخچال ایستاده

بیشتر بخوانیم : یخچال پرده هوا

اصول انتخاب یخچال ایستاده فروشگاهی

مسلما در وهله اول یخچال ایستاده باید بر اساس حجمی از مواد غذایی که در آن نگهداری شود انتخاب شود. صاحبان کسب و کار باید پیش از خرید این یخچالها اطلاعات کافی در خصوص ویژگی های مختلف آن داشته باشند و با آگاهی کامل از قدرت موتور و استقامت بدنه و توان سرمایشی اقدام به خرید کنند.

نکته پایانی

در این مقاله به بررسی انواع یخچال های ایستاده مورد استفاده در فروشگاه های مواد غذایی و هایپرمارکت ها پرداختیم. تکنولوژی های مختلف درتولید یخچال ایستاده منجر به تولید بهترین و پربازده ترین یخچال های فروشگاهی شده است. که نه تنها کار را برای خریداران آسان کرده است، بلکه منجر به فروش بیشتر و همچنین زیبایی فضای داخلی فروشگاه می گردد.

یخچال های ایستاده از لحاظ تعداد درب، به دو دسته ی اصلی تک درب و چند درب تقسیم می شوند که هرکدام از این نوع از یخچال ها، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. همچنین، یخچال های ایستاده از لحاظ پوشش درب خود به دو نوع درب دار و بدون درب تقسیم بندی می شوند. همانگونه که اشاره شد ، هر کدام از این یخچال ها می توانند مزیت ها و نقص هایی برای فروشگاه داشته باشند.

یکی از مهمترین فاکتورها در خرید یخچال ایستاده، بدون برفک بودن آن خواهد بود. اگرچه قیمت یخچال های بدون برفک ایستاده نسبت به سایر یخچال های ایستاده بیشتر است، اما صاحبان فروشگاه ها به دلیل صرفه جویی بهتر در مصرف انرژی و همچنین تازه نگه داشتن مواد داخل آن، به خرید این محصول برای فروشگاه خود علاقه مند هستند.

یخچال فروشگاهی چیست؟

اولین ابزار و ملزوماتی که برای سوپر مارکت ها و فروشگاهها و هایپر مارکتها خریداری می شود انواع مختلفی از یخچال فروشگاهی است. کاربرد این یخچال ها در فروشگاههای مواد غذایی و سوپر مارکتها به دلیل فروش مواد خراب شدنی کاملا ضروری است و یخچال های معمولی این قابلیت را ندارند.

انواع یخچال فروشگاهی کدام است؟

یخچال فروشگاهی امروزه در دو مدل موتور مرکزی و موتور سرخود در بازار دیده می شود.

یخچال ایستاده چیست؟

در سوپر مارکت های بزرگ و هایپر مارکت های نسل جدید وجود یخچال های ایستاده برای نگهداری از فست فودها، مواد لبنی،پروتئین ها و انواع آبمیوه بسیار پرکاربرد و ضروری است. یخچال ایستاده جایگزین یخچال های سنتی و قدیمی شده است که مشکلات فراوانی داشتند و امروزه با تکنولوژی های جدید مرتفع شده است.

اصول انتخاب یخچال ایستاده فروشگاهی به چه صورت است؟

مسلما در وهله اول یخچال ایستاده باید بر اساس حجمی از مواد غذایی که در آن نگهداری شود انتخاب شود. صاحبان کسب و کار باید پیش از خرید این یخچالها اطلاعات کافی در خصوص ویژگی های مختلف آن داشته باشند و با آگاهی کامل از قدرت موتور و استقامت بدنه و توان سرمایشی اقدام به خرید کنند.